The story off yesterday...

Så nu är jag hemma efter fikan med Miss. Y, alltid lika trevligt. Hann även förbi Åhlens och handlade lite småsaker till badrummet och sen en väska, ska fota och visa er lite senare.

Mitt internet har krånglat ganska mycket senaste tiden, och idag krångla det jättemycket så kunde inte blogga innan jag drog ner på stan. Fattar nada.. men men nu funkar det i vart fall.
Kvällen består av slappande i soffan, känner mig fortfarande lite hängig och lika bra att njuta av en ledig helgkväll medans man har en. Skönt att vara hemma och slappa, speciellt när man är sjuk. Har bunkrat upp med massor av godis.


Igår så åkte jag ju in till sthlm vid 5, fick riktigt bråttom helt plötsligt fråga mig inte hur jag lyckas.. Men satt i vart fall på tåget och lyssnade på skön musik och sen tog jag en liten vända på stan i väntan på att Mr. E skulle bli klar med sina möten. Hann med att köpa en kjol.
Efter nån timme så möttes vi upp och gick och åt Sushi... Första gången för mig, men eftersom jag hade en sån bra sushilärare så måste jag säga att det är helt ok.. =P
Sjukt söta små tanter på stället med som började snacka en massa om mig och Mr. E på thailänska utan att fatta att Mr. E kan det... sjukt kul!
Tog en sväng förbi systemet med och drog sen hem till Muppsala. Här blev det en snabb sväng hem och lämna väskor, dra till Mac Jack och köpa mer mat (mest till mig) och sen en sväng till statoil och hyra en rulle.
När vi kom hem så blev det lite käk och ett glas vin.. Haha både jag och Mr. E smuttade typ två klunkar och sen blev de inget mer. Så fort filmen drog igång så somna Mr. E och låg och snarka i soffan tillsammans med Bossen... Så fick se filmen själv.. Men den va riktigt bra.

Efter det böev det sängdags och i morse drog Mr. E vidare till turkiet. Sjukt kul att träffa grabben igen. Alltid lika glas och trevlig!
Det måste bli bättring på att det går så sjukt lång tid mellan gångerna!

Tog i vart fall två snabba bilder innan jag drog, allt jag hann med.. ¨Men så såg jag ut i vart fall =)

 


Malle - trevligt med finbesök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0