Så mycket tankar...

Ush, jag har såå mycket att fundera på... Jag kommer nog att tacka ja till lägenheten. Men är så mycket om och men. Tycker kanske inte heller att själva affären skötts så snyggt. Eller ja, de håller på och velas så mycket.

Jag har sååå mcyket i huvudet nu.. Jag vill, men måste även tänka logiskt. Ingenting är en omöjlighet, långt ifrån. Det hela är möjligt. Och finns tid att fixa till alla frågetecken med då det hela kommer att  dra ut några månder på tiden.
GAAAAAH, sorry men jag är helt borta i skallen av allt funderande, blir nog lite skral bloggning idag. Måste verkligen tänka igenom detta, kolla upp allt, fixa alla papper, osv...

Ska verkligen försöka få upp veckans sminkning, behöver nog lite annat att tänka på!

Malle - ojoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0