Plåtningsdags...

God morgon!

Nu ska jag strax dra mig ner mot stan för det är plåtningsdags. Kl. 11 ska jag möta Mr. J och Miss. A utanför SF bio.
Dagen kommer att bestå av tre olika stilar/plåtningar, så vi kommer nog hålla på ett par timmar. Ska bli skitskoj att återigen stå i studion. Och ska bli kul att få sminka av sig lite. Äntligen...

Dessutom är det ju aldrig fel med lite nya bilder, och det kommer det att bli nu!

Har lilla bloggdatan med mig, så hoppas att ja kommer in på det trådlösa, det är låst och förut kom inte Mr. P ihåg koden. Men det löser sig. Kommer filmas och plåtas en del bakom kuliserna och skulle inget komma under dagen såkommer det när jag kommer hem på eftermiddagen!

Hörs!

Malle - äntligen får man vara lite kreativ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0