Plåtning för Bracy.se imorgon...

God kväll!

Vet ni, jag har ju bott i denna lägenhet i över två år nu, och idag blev jag sjukt sugen på kebab. Så tänkte att jag skulle gå in och kolla på vääärsta haket som finns vid Ica. Vet att Mr. P köper kebab där ibland. Och visst, kan ju testa tänkte jag, är det enda stället som säljer kebab som ligger lite nära.

Gick in där och frågade om man kunde ta med sig (vilket egentligen är en dum fråga, men det är mer som en liten restaurang så varför inte fråga), han tittade på mig som att jag var helt blåst garva och när jag fick kebaben så sa han, "Här får du en kebab att TA MEEEEED". =P
Fick han dagens roliga i vart fall...

Got var det och det tog bara två år innan man hittade de där lilla stället.. Bra jobbat!


Anyhow, imorgon ska jag till sthlm på ett skitkul jobb. Känns bra att börja jobba nu efter en lång, men ack så välbehövlig, lugn höst. Ett jobb som jag fått här genom bloggen...

Det kommer att startas upp en ny webbutik där de kommer säljas smycken, eller kanske främst armband. Butiken kommer att öppnas den 15 Februari, och då kommer alla bilder som kommer att tas fram tills dess att komma upp. Jag ska alltså vara med och sminka och fixa hår till en av plåtningarna som äger rum imorgon.
Modellerna är dels Sanna Enoksson och sen Elita Löfblad.
Båda är ju grymt snygga så blir nog inga problem att kunna fixa tll dom lite extra!

Bilder osv kommer självklart. Men det kommer kanske bli lite skralt med uppdatering under dagen då jag inte vet om jag tar med mig lilla datorn eller inte. Ska ju dels släpa allt smink och så ska jag ta med mig hunden... Men uppdatering kommer! =)



Glöm inte Top Model som börjar om en halvtimme... Det kommer inte jag göra i vart fall!

Malle - kul att återigen börja jobba...

Kommentarer
Postat av: Sanna Enoksson

gullig du e :)

Du komemr få jobba hårt med mitt ansikte imorrn kan jag lova. Usch vad min hy ser ut nu, började använda Mary Kay serien för några månader sen och har aldrig haft så dålig hy efter det :(



Nu är det inte långt kvar :)

2009-01-06 @ 19:53:40
URL: http://sannae.blogg.se/
Postat av: Sanna Enoksson

Typiskt :p tihi.



Jag mår lite kasst så jag ska lägga mig, vi ses imorgon!

Ska bli skoj!



Kramisar!

2009-01-06 @ 22:08:52
URL: http://sannae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0