Pjuu, vilken helg...

Äntligen så är jag ledig för helgen, var en riktigt tuff lördag. Därav ingen bloggning.

Först ut så var ju plåtningen som blev så bra, tror att det kommer bli skitbra bilder. Kul att se att Miss. A utvecklias så himla mycket från gång till gång med, hon kommer kunna gå riktigt långt. För att vara en tjej som är så ny i gamet så tar hon riktigt vassa bilder.
Vi gjorde dock endast 2 av de 3 inplanerade sakerna men det kändes ändå lagom. Och på söndag är det plåtning med Miss. A och hennes kompis Miss. J igen. Denna gången med bridal coutour!

 
 
 
 


Bilder på sminkplatsen, Mr. J och assistent planerar, Vi käkar lite lunch, Mr. J och Miss. A står och kollar bilder, Mr. J, Miss. A och Assistent och till sist så har  vi en bild på en av stylingarna som Miss. A hade... båda var väldigt enkla sminkmässigt.

Blev många timmar, och har även 4 stycken videos som ni ska få. Men ska göra mig iordning för att ååka ut till Knivsta strax.. måste hem och käka middag hemma och ha lite julgransplundring, så videorna kommer upp när jag kommer hem ikväll.

Efter plåtningen var det bara att rusa hem, duscha och dra iväg på en liten fika/middag med Mr. D. Vi har ju sagt att vi ska träffas hur länge som helst, men de blir aldrig av. Så igår slog vi slag i saken och tog en liten bit på terassen och satt och snacka skit. Trevligt värre... Sen hem snajda om och dra till nattjobbet. Och här sitter jag... trött och sliten.. Dessutom spydde bossen i min säng i natt... Suck!!

Malle - vilken lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0