Natti Natti...

Har varit en lång dag så ska strax hoppa i sängen. Är supertrött sen inatt. Förhoppningvsis så får jag mer sömn inatt annars går jag fan och ringer på hos grannen och sover hos dom.. =P

Imorgon ska jag fortsätta jobba lite här hemma, och så får jag förhoppningsvis ett väldigt glädjande besked. Men mer om det när/om det kommer. Ser lovande ut nu i vart fall... SKa öven försöka dra ner på stan en liten sväng, ska handla lite småsaker på Åhlens!

Hoppas att ni sover så gott, så får vi höras imorgon!

Malle - time for bed...

Kommentarer
Postat av: Robin Fröström

Hej! allt är bara bra med mig! Hur är allt själv?



Men gud va roligt. Jag tror att den sessionen kommer bli den bästa som någonsin gjorts! ;) Vi får ses någon dag och bolla lite mer ideer om klädsel etc.. Jag såg inlägget du länkade och det var riktigt bra skrivet!



Nu ska jag sova men som sagt, vi får boka in en fika eller liknande =)



Kram

2009-01-20 @ 23:23:06
URL: http://www.stilrobin.com
Postat av: Melina

Okej, då vet jag! :) Ja det skulle vara kul att ta lite såna bilder också, får se vad jag tar med mig/hittar i garderoben :)



Vilken tid ska vi köra och vart någonstans? Så jag vet när jag måste ta tåget till Uppsala från Stockholm och vart jag ska sedan.

2009-01-21 @ 00:58:21
URL: http://meliinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0