Mozarellasallad...

Asså det är verkligen skitkallt, till och med inne. Tror inte riktigt elementen hann med när det slog till och blev kallt så snabbt...

Tog en sista sväng förbi Ica för ett tag sen och handlade det sista som behövdes fyllas på här hemma. Men nått mer går jag inte ut idag, hade tänkt sola, men gör det imorgon förmiddag istället... =P

Ska ha lite hemmaspa här ikväll med, börja med en riktigt varm dusch. Så här så man nästan skållar sig själv! Det behövs känns som att man till och med fryser i skelettet. Stackars Bossen tycker de är skitkallt och kan bara gå ett par meter innan han fryser tassarna av sig...

Gjorde en sjukt god sallad med mozarella när jag kom hem. Jag som inte ens tycker om det, men har lärt mig- Nån gång ska ju även jag växa upp... =P

 


Hade sallad, gul paprika, mozarella, tomat och gurka. Och så åt jag grovt bröd med lite cream cheese (Har alltid velat smaka men aldrig gjort de så köpte hem en burk, och det är ju detsamma som philadelphia typ)...

Nu ska jag glo på tv en liten stund och sitta ocg klottra in lite grejer i kalendern,, återkommer snart och berättar om ett skoj jobb som jag ska åka på i sthlm på onsdag!

Malle - mätt och belåten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0