Morrn Morrn!

Hoppas att ni sovit gott! Det har i vart fall jag om man bortser från sågen som gått hela morgonen utan för mitt fönster. Men men...

Idag då så är det personalfest med cherry, så ska faktikts strax börja fixa mig för att vid 3 så slutar Miss. S och då ska jag möta upp henne för att gå och handla allt, och sen blir det tårtbak, tacosfixande och fest planering...
Vid 7 sen så kommer allt folk hit.. eller vet inte hur många som kommer eftersom ingen svarat på om de kommer eller ej.. kan va så att folk har missat det i nyhetsbrevet.. hm... kanske ska slänga iväg ett sms till alla?

Jaja, det lörser sig vi blir minst 6 pers i vart fall.

NU blir det frukost och lite sånt!

Malle - reda för en ny dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0