Morning loves...

Morrn Morrn!

Gick inte upp så todogt som jag ville, men inte så långt efter det så har hunnit med en del. Ska käka frukost och fixa till mig för jobbet som börjar kl. 1 nu. Ska hinna förbi och lämna in min cykel innan med så att de kan laga den.
Efter jobbet sen så ska jag till gymmet och hämta ut mitt nya gymkort, ÄNTLIGEN!!!

Sen ska jag handla lite och sen sola. Kommer bli en skön dag idag och jag ska försöka göra så mycket utav alla måsten som jag bara kan. Ska städa och lite sånt här hemma sen, kanske ut och springa och lite sånt med.

Hur som helst, eftersom det va så sjukt längesen ni fick lite bilder så ska jag ge er lite dagens innan jag drar, så ses då!

Malle - dags för frulle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0