Minne som en guldfisk...

Idag när jag satt på jobbet och surfade runt på diverse skönhetssidor (just nu ingår det väldigt mycket i mitt jobb, och intemig emot) så kom jag över en sak som jag genast tänkte att "det där måste jag ju tipsa om i bloggen". Tror ni jag kommer ihåg vad det var då? Nej, har försökt komma på det hela eftermiddagen men inte lyckats....

Tror jag ska tipsa, eller snarare avråda från nått annat. Måste bara komma på vad det heter så att jag kan skriva lite mer specifikt. Så återkommer om det här alltså. =)

Glöm inte Top Model om tio min på 3an...



Bra att man har lite koll.. förhoppningsvis så ploppar det upp snart igen!

Malle - börjar som sagt bli gammal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0