Mår bättre nu, äntligen...

Efter en hel dag i sängen så känner jag mig lite bättre. Dock mår jag inte bra. Vad det är den här gången vet jag inte. Men har en feber som kommer och går, huvudvärk som gör likadant. Gick till Hydro (ca. 200 m. bort) för några timmar sen för att handla lite lantchips och massor av glass. Höll på att svimma efter halva vägen.. =P

Mår i vart fall bättre och det går åt rätt håll. Får dåligt samvete för Bossen dock att han får så tråkigt när jag bara ligger och segar hela dagarna. Men men.. han verkar lite småkrasslig han med... 

Kollade självklart på Top Model, det bästa avsnittet varje säsong är när det är dags för Makeover. Tycker dock att det var väldigt små förändringar som dom gjorde denna säsong. Men det blev som vanligt snyggt. 
Nu är det en hel vecka till nästa avsnitt, men då har man nått att se fram emot.

Vem tror ni vinner?

 

Bild: google.se

Nu ska jag titta på mitt nya favoritprogram The Tudors... Imorgon SKA jag vara frisk och då SKA jag serva er med lite nya skönhetsinlägg...

Malle - på bättringsvägen...

Kommentarer
Postat av: sanna e

Hej vännen!



Hoppas du inte är sjuk tills på lördag!

Mitt liv hänger på dig. haha



Vilken tid rullar ditt tåg in?

Tror att mitt rullar in vid tre tiden.

2009-01-14 @ 22:35:27
URL: http://www.sannae.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0