Lets get deep...

Ok, jag gillar inte att blotta mig i bloggen. Tog ett bra tag innan jag kände mig bekväm med att lägga upp bilder på mig, och det tog ett jäkla tag innan jag kände mig bekväm med videobloggar (vet fortfarande inte riktigt om de är min grej, även om det är kul ibland... ) och jag berättar sällan om vad som egentligen händer i mitt liv utanför lägenheten när jag inte sitter här.

Vet att jag varit superdålig på att blogga under ett tag nu, vilket jag själv tycker är skittrisk. Jag vill dra igång så snart jag bara kan. Men hela tiden är det nått som dyker upp.
Hade tänkt dra igång ordentligt denna vecka och serva er med lite smaskens inom skönhetstemat, men allt med lägenheten har gjort att jag är så sjukt tankspridd. Men som sagt kommer sminkningen upp ikväll.

Jag ångrar aldrig att jag la ner butiken. Har känns jäkligt skönt hela tiden, och då och då påminns jag om hur jäkla oprofessionella och omöjliga huvudkontoret var att ha att göra med. Alla var ledsna att butiken lades ner utan jag. Jag kände att jag äntligen kunde andas, leva och börja min väg till att må bra igen.
Det har gått bra, men det är nu efter att ha levt ett "normalt" liv med kompisar, fest, pengar, fritid osv under 1-2 månader som jag inser hur jäkla illa allt egentligen var. Hur mycket som är förstört idag på grund av att jag inte drog i bromsen när jag först kände att jag fått nog.
Jag mådde så mycket värre än vad jag trodde, och vissa dagar halkar man tillbaka till hur man mådde då, men för det mesta lever jag verkligen livet nu. Jag ser ljust på framtiden, jag har det mesta ordnat för mig och jag är supernöjd med hur allting ser ut.
Jag ahar tex en underbar lägenhet som de flesta skulle kunna döda för att få ha, men jag trivs inte längre här. Jag mår dåligt här på grund av att under hela tiden jag bott har har jag bara mått dåligt och kämpat som en tok för att få vardagen och ekonomin att gå ihop.
Vissa dagar känner jag även så om mitt yrke, äevn om jag älskar det så har det samtidigt stått för så mycket bekymmer och det som fått mig att må dåligt. Men jag börjar hitta glädjen i även det, och det är inget jag kommer att sluta med i första taget.

Det har därför ibland varit svårt att få motivationen till att blogga, jag har trots allt ingen superstor blogg och bloggning gör jag för att jag tycker att det är kul, och för att jag älskar att lära ut det jag kan och älskar, makeup!
Så, det jag vill ha sagt är väl att ni som faktikst läser min blogg får ha lite tålamod med att det faktikst ibalnd går lite i vågor här på bloggen. Och jag räknar med att vara igång igen fullt ut så imorgon när allt med lägenheten lugnat ner sig och jag har fattat ett beslut...

Nu har jag äntligen börjat hitta tillbaka till mig själv och de mål jag har vet jag att jag kan nå!

Malle - så här djup kommer ni aldrig att se mig igen i denna blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0