Lägenhetsköp eller inte...

Sorry att det blev så dålig uppdatering igår.. Men spenderade kvällen med att kolla igenom en massa saker och försökte bestämma mig om lägenheten som de vill ha ett slutgiltigt besked om idag.
Jag har gett ett preliminärbesked.. men är en del som ska fixas med. Men men...

Hur som så ska jag fortsätta med en del jobb idag. Har ju även lovat en veckans sminkning så den kommer upp senare. Blir nog på eftermiddagen. Först så blir det frukost och sen blir det till att hugga tag i telefonen för att beta av lite telefonsamtal. Suck, varför tar sånna listor aldrig slut för?

Måste ringa tre med, har ett mms som jag inte kan hämta hur jag än gör. Det måste fixas... brukar ju alltid kunna ta hem mms... Hmm..

Aja.. nu svamlar jag bara. För mycket i huvudet. Haha jag drömde om orcher inattt.
Som sagt sluta svamla...

Malle - hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0