Hemma efter en riktigt lång dag...

Hemma igen.. Var en riktigt lång dag. Och jäklar va jag var hungrig när jag slutade jobbet.

Ikväll skulle jag ha gått på bio med Miss. L, men skjuter lite på det då jag inte vill lämna bossen själv för mycket. Det är inte snällt alls så skjuter lite på det. Sen är jag så fruktansvärt trött att jag håller på att dööö.. =P
Imorgon är jag i vart fall ledig och ska spendera dagen med att försöka slänga ihop en tårta tror jag. På kvällen så blir det i vart fall personalfest och lite utgång på det. Hoppas att det blir lika trevligt som sist!

Gud vad jag är slut... blir en lugn kväll hemma, och självklart lite Top Model på det. Ska se om jag kan ge er nått litet skönhetstips eller så ikväll med.

Malle - jisses vilken vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0