God morgon!

God morgon. god morgon!

Hoppas att ni sovit gott.. jag har sovit sådär. Har haft ont i huvet hela natten.. Men men.
Har faktikst varit uppe sen 07.20 då Mr. E gick upp. Ringde en taxi åt honom och sen gick jag och sov två timmar till. Han skulle tillbaka till sthlm för att åka till Tv 5´s kontor, han ska till turkiet med kanalen och spela in nått topphemligt program idag.. =P

Gick upp sen och drog förbi nya jobbet. Skrev kontrakt och gick igenom lite saker. Så på måndag blir min första dag. Ska bli riktigt kul... Roliga arbetsuppgifter och roligt folk att jobba med. Super!

Eftersom jag fortfarande har lite huvudvärk så ska jag gå och sova nån timme till efter att jag tagit en ipren. Hoppas på att det går över så ska jag berätta om gårdagen och ge er mitt lilla mascaratips som jag inte hann slänga upp igår.

God morgon, hörs mer snart!

Malle - jävla huvud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0