God morgon...

Morrn Morrn!
Hoppas att ni sovit gott. Jag har sovit riktigt bra faktikst.. är väldigt utvilad. Skönt det!

Idag så händer inte så mycket, ska ta igen lite småpill som jag inte gjort nu när jag varit sjuk. Känner mig bra idag, men ska väl inte ropa hej fören man varit uppe ett litet tag.
Ska förberda en del för alla plåtningar som vi har nu... en imorgon, en på lördag och en på söndag. Blir en riktig plåtningshelg. Skoj Skoj, massor av nyabilder. Förhoppningsvis i alla fall. =P

Nu blir det lite frukost så att man får lite extra styrka och sen så ska jag sätta igång. Kommer en veckans sminkning och ett till skönhetstips under dagen!

Malle - god morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0