God morgon!

Hej hej läsare!

Hoppas att ni sovit gott, jag har i alla fall sovit som en dröm inatt. Är helt sjukt utvilad. Har dessutom varit vaken ett tag och hunnit med att boka in lite bröllop och sånna grejer redan. Och titta på klockan, den är bara halv elva. Hello normal dygnsrytm!

Idag så händer följande:

Betala en del räkningar,
Gå och handla lite till,
Gå på stan med Miss. L,
Städa och diska.

Ska eventuellt ta och träna lite ikväll, men känner mig ganska förkyld så får se hur det blir. Men ska först och främst sätta i mig en riktigt nyttig frukost. Min mage kurrar som bara den. Hörs lite senare!

Malle - it´s moving...

Kommentarer
Postat av: Sanna Enoksson

Härligt!

Jag får reda på tiden under dagen, det hänger på fotografen. Det är guld att du ställer upp!

Hör av mig ikväll!

2009-01-05 @ 10:57:48
URL: http://sannae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0