God fortsättning...

Hej underbaringar. Hoppas att ni haft ett supernyår!
Själv hade jag det riktigt nice faktikst. Jag var ju först på middag med mina grabbs, och några av mina sköna gumms. Riktigt trevligt, god mat. Jättebra jobbat av tjejerna och Mr. T som stått och fixat med den goda maten hela dagen!

Sen bar det av till Stan igen för att gå till BJ, det nalkades ju jobb. Miss. M kom dit och jobbade. Skitkul, har inte sett henne på jättelänge. Var rätt lugnt i början så vi kunde slappa och snacka en massa skit. Och sen drog det igång så sakteliga och kvällen gick riktigt fort. Bra omsättning som fan för mig, och trevliga gäster. Dåligt samvete dock mot en viss Dj som spelade bort på tok för mycket.
Vid tolvslaget så gick vi ut en snabbis och hann i vart fall skymta några raketer, även om jag ville se mer, är ju trots allt det enda jag gillar speciellt mycket med nyår.

Efter jobbet så blev det hem direkt, hade varit kul att dra tillbaka till alla på middagen, men lilla Bossen hade varit själv hela natten. Så gick hem och myste med honom istället! =)

Hoppas att ert nyår blev super bra!



Där ser ni lite mer av outfiten..

Fler bilder kommer men jag har bara på alla andra med min kamera, så när alla andras bilder kommer upp på facebook så får ni fler.
Ska se om det går att publicera videobloggen nu med...

Nu blir det frukost!

Malle - nöjd med gårdagen...

Kommentarer
Postat av: sarar

Bli medlem, träffa massor med nya människor och bäst av allt - få presentkort till bla Kicks och H&M!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=103577



( kopiera länken, klistra in den i adressfältet och bli medlem! )



Enkelt, roligt och spännande! Få massor med erbjudanden och hitta nya vänner!

2009-01-01 @ 21:33:44
Postat av: Johanna

Jag har gett dig en liten sak i min blogg..kika in om du har lust! =)

2009-01-01 @ 23:30:06
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0