Fy fan vad jag är braaa...

Sådär, nu har man fått i sig mat, dammsugit, våttorkat, dammat och våtdammat, bäddad om sängen, vattnat blommor och gått med sopor. Nu är det ju den där disken kvar.. men den ska jag hugga in på snart. Måste ju bara få ta en liten paus.. =P

Ush vad jag är seg. Är skittrött. Så blir nog sängen ganska tidigt ikväll. Kommer sova som en prinsessa, älskar att sova i nybäddade lakan.

Är så kul att så många plåtningar ramlar in nu.. kommer bli massor av smaskens i bloggen framöver.. En till två plåtningar i veckan närmsta månaden. Mycket nice med många nya coola bilder till portfolion. Imorgon ska jag sitta och ringa runt till lite ställen för att få ta lite sessioner på olika coola ställen.

Nä nu är jag helt slut så ska slänga mig i soffan en liiiiten stund innan det blir diskningsdags!

Malle - duktig som få...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0