En sväng ner på stan...

Nu har jag bockat av ännu fler grejer på listan och den krymper och krymper... Skönt! Känner mig sjukt duktig när jag betar av punkt efter punkt... =P

Ska om ett litet tag dra mig ner mot stan, får helt enkelt åka ner svettig och äcklig, men ska ju fortsätta med allt här hemma samt att gå och handla när jag kommer hem så kommer ändå blir svettig och så när jag kommer hem. Hade dessutom tänkt ha ett litet hemmaspa ikväll så får vänta tills dess. Så farligt är det inte... Intressant info? Knappst.. =P

Ska i vart fall ta och träffa Miss. L en sväng och sen så ska jag uträtta en del små ärenden... Sen blir det hem och fixa det sista. För imorgon kommer ju Mr. E och på fredag är det fullt upp. Och sen jag la ner butiken försöker jag hålla på att vara ledig i helgerna.

Åååh, ser ut dom att det går som jag vill med min lilla hemliga surprice.. så håller tummarna under dagen att inget ändras... Åh jag är så glad!!

Malle - börjar dra sig ner på stan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0