Äntligen hemma...

Nu är jag äntligen hemma efter ett lååååångt pass på O´connors. Gick dock riktigt bra, hade 82 %, synd bara att det var så dåligt med spel. När man vet hur många rynkor tanten brevid bordet har runt ögonen så har man lite att göra! Men alltid lika trevligt att träffa all personal och gästerna var även dom ovanligt trevliga.

Fy satan vad det är halt överallt, och fortfarande ingen sand någonstans. Vill kommunen att alla ska slå ihjäl sig? Vore lite kul att veta hur många som faktikst gör illa sig ordentligt när det är så här. Alla kanske skulle ta oc fakturera kommunen på läkarnotorna...

Nu ska jag slänga mig i sängen. Känner mig dock faktiskt frisk nu.. kanske var det ett segt långtråkigt ´pass på O´connors som jag behövde för att bli frisk? Återstår att se imorgon när jag vaknar...

Sov så gott nu alla, hoppas att ni haft en bra lördagskväll!

Malle - time to sleep...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0