Scones och ansiktsmask...

Gud vad jag är seg, tror att det var massagen som tog kål på mig. Men det var det lätt värt.

Sitter och kollar på en dokumentär på 3an om ungdomar som vill plastikoperera sig.. har sett den förut, men en av brudarna är ju så himla blåst så måste se den igen. =P

Har precis bakat lite scones eftersom jag blev så hungrig. Sjukt gott, och så enkelt att göra.
Har tagit en kväll för mig själv, med en lång dusch, mask och peeling. Skönt skönt!

Nä är så himla trött och känner att jag bara pladdrar på här så ska snart gå till sängs, ska bara ringa Mr. F en gång till. Då kanske jag sover lite bättre...

Hörs imorgon loves!
Natti natti

Malle - so tired...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0