Morrn Morrn...

Morrn Morrn!

Nu har jag vaknat ur min lilla dvala... Var så sjukt trött igår. När mamma och pappa med fler dragit hem somnade jag. Efter ett par timmar vaknade jag och käkade lite, sen somna jag igen och nu är det helt plötsligt morgon på nytt.

Sitter här och äter min nyttiga fullkornsfrukost med en asgod smoothie. Ska nämligen strax pinna iväg till både solariet och gymmet. Härligt att Äntligen få komma igång igen. Det behövs verkligen...
Efter det så ska jag träffa ybergulliga Mr. R som driver bloggen Stilrobin.com. Vi ska ta en fika och diskutera nästa plåtning som ska genomföras inom en rimlig framtid. Skoj skoj!

Ska försöka mms-blogga från gymmet och så men det funkar ju typ aldrig... Är lite utav ett lotteri det där. Nitlott ibland!

Nä nu måste jag kila om jag ska hinna till mötet med Mr. R i tid!

Malle - skuttar glädjehopp hela vägen till gymmet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0