Morrn Morrn...

God morgon loves!
Hoppas att ni sovit gott... Jag har sovit riktigt gott faktikst. Skönt skönt.

Idag är jag ledig. Skönt det med. Ska passa på att storstäda här hemma, diska och tvätta. Ska nog en sväng till gymmet med. Har inte riktigt bestämt mig än, har ju så jäkla ont i ryggen och förkylningen hänger med. Ska i vart fall ta en promenad ner på stan och köpa lite grejer så att jag kan göra lite armband. Funderar på om jag skulle ta bussen ut till syrrans minneslund. Är så fint där när det är vinter. Men men... jag ska fundera på det...

Ska även ta och bloggbomba er en del ikväll då jag kommer operera ut lite visdomständer imorgon så vet jag inte hur kry jag kommer va de närmsta dagarna. Men mer om det senare, nu blir det frulle!

Malle - upp och hoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0