Lite bilder...

Nu har jag laddat in bilderna i datan så här kommer lite bilder från Berthåga kyrkogård där min syster blivit utspridd i minneslunden. Riktigt fint där, dock så verkar det som att det var ett par dagar sen de fixade till där för va lite småstökigt och va inte så mycket ljus och blommor som det brukar vara.

Bilderna blev lite mörka, började skymma lite precis när jag kommit ut dit.
Riktigt mysigt att gå runt och kolla på alla gravstenar hur länge folk har levt osv.. man bärjar fundera på hur och vad de upplevt osv..



 

 




 


Gick runt där ett tag och kollade på alla gravstenar. Hittade en gubbe som hade levt från 1889 fram till 198 - nånting. Fatta vilket långt liv han levt. Hur mycket nytt han fått uppleva, alla nya uppfinningar osv. RIktigt cool, och man måste ju säga att han fick ett väldigt långt liv.

Nä nu ska jag pilla lite här hemma i köket..

Malle - rogivande platser...

Kommentarer
Postat av: fanny

Hej!

Jag bara undrar, jag ska vara stylist på torsdag och styla 10-12 åringar när de ska uppträda. Har du några bra tips och vad ska jag tänka på? Tack på förhand :)

2009-02-10 @ 22:14:11
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0