Jobb jobb jobb...

Kom precis hem från jobbet. Hade med mig min bloggdator, men fick inte igång internet på den tror nästan att jag måste lämna in den för den har alltid problem med det. Det är ju trots allt en surfdator så borde inte va nått problem.

Ska ta och fixa ett trådlöst bredband med, ett mobilt alltså. Så att jag kan blogga lite mer när jag är på jbbet, stan osv.. Var ritkigt lugnt på jobbet idag, därför fick jag sluta nu, eller vid 3 skönt. Har dragit på mig en riktig förkylning så ska slänga mig i sängen ett litet tag!

Ikväll sen så kommer ett inlägg om mörka ringar under ögonen upp, men först lite vila!

Malle - time to rest!

Kommentarer
Postat av: Mattie

Jättebra blogg. Älskar sminktips!

2009-02-05 @ 17:23:33
URL: http://mattiebus.blogg.se/
Postat av: Tomic

Vill du vinna ett Presenkort på Nk laddat med 1500kr? var då med och tävla på min blogg för och vinna.

Det är lätt som en plätt.

Ha en trevlig kväll// TT

2009-02-05 @ 19:41:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0