Iväg på operation...

Jaha, nu är det mindre än tre timmar kvar tills jag ska opereras, och jag är så sjukt jävla nervös.
För er som undrar så ska jag operera bort en del visdomständer, hur många vet jag int eän. Behöver ta alla, men tror det blir två idag.
Eftersom de inte kommit upp så kommer det behövas skäras och sys en hel del så kommer ju va lagom skönt. Dessutom HATAR ju jag tandläkare så detta är ju verkligen superkul.... =P

Kommer därför inte bli så mycket bloggande de närmsta dagarna. Jag återkommer när jag känner mig bra igen. Skulle tippa på imorgon eller ikväll om jag är hyffsat pigg... Men är jag borta så vet ni i vart fall varför!



Malle - wish me luck...

Kommentarer
Postat av: merlyn

usch, operera munnen..läskigt:O kram

2009-02-11 @ 14:40:11
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0