Hemma från Sthlm...

Nu är jag återigen hemma i mitt kära Uppsala.

Igår så blev det inte så mycket bloggning då jag hade fullt upp med att städa upp här, handla lite grejer inför kvällen, packa, fixa mig och sen dra in till Väsby för att möta upp Miss. L. Riktigt skoj att hon ville följa med, hon är verkligen urgullig!

Vi tog pendeln in till stan och försökte sen hitta.. haha, virrade runt i typ 20 min, sen visade det sig att det låg där vi hade börjat vår lilla förvirrade vandring.
Festen var i vart fall skitmysig. Kul att få lite ansikten till alla och killarna på Spotlife hade verkligen fixat det jättebra. Synd bara att det var så få av de som skrivit upp sig på släppet som inte kom. Men det var riktigt trevligt, och hoppas att det blir lite träffar oftare.

Vid halv ett så kände vi att det var dags att börja röra sig hemmåt, vi är för gammla för sånt där.. HAHA!
Så Miss. L drog sig tillbaka till väsby, och jag och syrran åkte hem till henne och spela Wii med ett gäng.

Idag har jag bara tagit mig hem hit, och om en timme så kommer lite folk hit och ska fira lilla mig.

Har tyvärr inga bilder från igår.. glömde helt bort det... =)
Nä nu måste jag röja lite med disken... Hörs lite senare idag!

Malle - trött trött...

Kommentarer
Postat av: fanny

Nice blogg :)

2009-02-01 @ 16:29:36
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com
Postat av: Svansen

Det var kul att träffa dej igår! Vi fick ju även lite pinsam underhållning bestående av försök till exotisk dans av systrarna hatt=)

Kram!

2009-02-01 @ 23:20:02
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Catarina

Outstanding make-up hos mig idag!

2009-02-02 @ 08:48:15
URL: http://regipunktnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0