Bebis...

Tycker så synd om min lilla bäbis nu som får stå ut med mig som är trött och grinig... Men iofs är han jävlig och jobbig mest hela tiden så kanske jämnar ut sig i slutänden, vad vet jag.. =P

Tog lite bilder på knytet för ett litet tag sen, vet inte om jag lagt upp dom här på bloggen, men var ett tag sen han fick vara med här så här kommer dom (igen)...

Nej de gjorde dom inte alls, för min portabla hårdisk vill inte va med.. men hittade en bild på mig från en av utgångarna för två veckor sen...
Är inte jag som tar korttet och står ch pratar därav synen av att käken är ur led... =P



Malle - dags att bärja fixa sig för kvällen...

Kommentarer
Postat av: Julia

snygg du är! Ha det så kul ikväll

2009-02-06 @ 19:52:56
URL: http://www.jsomijulia.se
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 22:01:39
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0