Nya penslar...

Sådär.. Nu har jag beställt en massa nya penslar, behöver nya till kropps och ansiktsmålningar. Oj vad det är dyrt med bra penslar... Hehehe, säger jag som alltid övertalar kunder att det är bäst att köpa borstar med äkta hår (det är det oxå, utan tvekan). Så på tisdag senast har jag dom här.




Yes, nu har jag haft ett långt möte med Mr. J, en av "mina" fotografer, blir nog nice de här... Ush... nu ill jag bara hem. Ska hinna hem, byta om, fixa till mig äta och sen dra pch jobba... Suck!

Nu ska jag ringa mamma!

Malle - snart dags att sluta för dagen...

Kommentarer
Postat av: Ellen

emm jag har inte fått något mail ännu :P

2008-09-12 @ 19:27:11
URL: http://ellenrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0