Nej hörni...

Nej hörröni... Nu tänker jag faktiskt ta och stänga ner här för idag... Ska lägga mig i sängen och mysa lite med råttan lite innan jag sover. Känner verkligen att jag håller på och bli sjuk och det tänker jag verkligen inte bli nu...

Vet ni vad? Det är en stor helg, jag är nämligen ledig från fredag eftermiddag till söndagkväll. Kollade lite i min almanacka, och det har inte hänt att jag varit ledig så länge från både jobb OCH cherry på över 7 månader.... Den ni!
Om jag är ledig i butiken så kommer alltid cherry och förstör, och är jag ledig från cherry så komemr butikjobb ivägen.. Men denna helgen ska jag NJUTA!



Bifogar en liten bild på Bossen som Miss. R tog idag i butiken... han har sitt lilla antiskällhalsband på sig (och guuud nej den ger inte stötar utan en citrondoftande dusch).

Natti Natti, hörs imorgon!

Malle - nannar för idag...

Kommentarer
Postat av: samantha

Oj du är verkligen duktig!! Vad är bossen för ras? inte en PK kanske?



såg att du oxå älskar David La Chapelle när jag bläddrade genom dina bilder Oh han är enorm!!!



godnatt



2008-09-04 @ 23:13:51
URL: http://aldrigblivastor.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, tack :) Tänk om man kunde vara lika glad själv för det, kanske bara är en vanesak!

2008-09-04 @ 23:14:06
URL: http://malliiin87.blogg.se/
Postat av: Elena

Funkar antiskällhalsbandet?

2008-09-05 @ 09:41:07
Postat av: Malin

Elena: Ja det funakr jättebra.. Bossen är ju extremt vaktande av sig, så han blev så vaktande att ha ntill och med började skälla på folk som han hörde i luren när folk rinde mig.. Så nu har han verkligen lugnat ner sig jättemycket. Han vet att det är inte ok att skälla, bra när man lämnar honom på nätterna som jag ofta gör med, då vet man att han nte stör grannarna.. =P

2008-09-05 @ 17:07:40
URL: http://malinnestor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0