Min hemska morgon...

Ni kanske kommer ihåg att jag inte var på världens bästa humör i morse.. Var jag iofs inte nyss heller, min dator fick ta lite spö, så den tvärdog, men vara bara att ta i och ur batteriet så fick den liv igen.. =P
Men det är en helt annan historia...

Sååå... vaknar kl. 07.26 av att jubelidioten, satkärringen eller vad ni nu vill referera henne som börjar bygga saker!!
Bankar, sågar, släpar och gud vet allt, och våra lägenheter är LYHÖRDA med megastora bokstäver. Hon höll på därnere till kl kvart i 10. Jag blir så jävla less på folket i detta hus. För alla vet hur lyhört det är, man hör ju fan va folk talar om i telefonen i andra lägenheter. Kan man inte ha liiite hänsyn. Både jag och en tjej till, som är flygvärdinna, har inte vanliga 8-5 jobb och går upp på morgonen. Vi jobbar då och då natt osv, och då vill jag gärna kunna sova. Hade jag jobbat natt så hade jag springit ner dit och tryckt ner den där hammaren i halsen på henne, eller eventuell hantverkare.
Visst man får låta osv mellan 7-22, men man kan väl ändå använda lite vett. Jag får dåligt samvete om jag dammsugar innan 11, skruvar alltid ner musik, tv osv runt kl. 6 för att folk kanske äter, och spelar aldrig senare än 21, trots att inga barn bor i huset. Det kallas hänsyn.... SUCK!



Men, nu fick jag ju det här ur systemet... =P
SKÖNT!

Sen surfittan jag mötte på Panduro idag kan vi ta i ett heeelt annat inlägg... JAg slås varje gång jag kommer in där att alla som jobbar där är tanter, lite äldre, och inte en kotte är över 1.50 och ALLA är asotrevliga.... Hmm??

Nä nu ska jag laga iordning lite middag...

Malle - nu känns det bättre....

Kommentarer
Postat av: Daniela

Svar: Ah precis! Men jag förstår mig heller inte på hon där 'konstnären'.. Hon ville ju inte bli modell egentligen och igår satt hon och sa att hon blev förolämpade när Jaslene frågade om hon egentligen ville vara där :S

2008-09-11 @ 19:12:43
URL: http://danniiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0