MAX och Waynes Coffee...

Dåså.. gud vad jag är effektiv och duktig idag då...  Har hunnit tvätta två maskiner, eller ska slänga i maskin nummer tre efter detta inlägg, gått med sopor, vattnat blommor, plockat undan, dammsugat och dammat samt gjort med av med berget (läs: snarare bergskedjan) av disk... Badrummet och köket har även blivit avtorkat.

Nu ska jag laga mat, och sen när tvätt och mat är avklarat så ska jag åka och hämta cykeln... Weee!!

Idag så kom jag ner till jobbet, trodde att jag skulle jobba förmiddag, men så var tydligen inte fallet så följde med Miss. L nerpå stan, och gick sedan till Dressman för att snacka lite skit med Miss. T, blev fast där i typ 45 min, sen ringde Miss. L som var klar med sin skolfotografering. Vi möttes upp och gick till MAX för att äta lite lunch. Mumma... Satt säkert där i 1,5 timme och bara snacka skit. Så ringde Miss. L (en annan Miss. L) som hade blivit klar med sina skolgrejer tidigare och frågade om jag var ledig, så tog vår fika då istället.
Fikade på Waynes, och jag åt VÄRLDENS godaste kladdkaka... gissa om jag kommer bli stammis där eller... =P
Satt där och tjöta i typ en timme, sen ville Miss. L ha smakprov på en tröja så följde med henne till Monki innan det var dags att gå tillbaka till butiken för att jobba.

I butiken blev det bara en massa pillande med mina naglar med Miss. L. Gick även för att titta på cykeln, men han ville att jag skulle hämta den redan idag fast jag inte kunde ge honom pengarna förens på måndag. Haha, där kan man snacka om att de litar på sina kunder om de släpper iväg varan 3 dagar innan de vill ha betalning.. Men självklart ska han ha sina pengar!






Malle - gott gotti gott gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0