Mamma Mia...

Ksa iväg på bio om en timme. Ska se på mamma mia med mamma och pappa. Jag har inte själv velat se den, men när de ringde och frågade om jag ville med så visst. Så kan man ju få lite bio-popcorn och cola light! =)



Ush, är så skönt att bara få vara. Hemma, slappa, dra runt, göra vad man vill. Helt enkelt slappa! Mer sånt vill vi ha... =P
Imorgon är det ju jobb igen, mellan 10-19. Miss. L kommer förbi så då ska vi göra veckans makeup som inte blev av denna vecka på grund av för lite tid och sjukdom. Blir nog ett litet möte med Miss. S också. Det ska verkligen bli intressant.
Förutom det så finns det en hel del att trixa med på jobbet....

Hoppas att filmen är bra, jag gillar ju musikaler, och filmmusikaler tycker jag verkligen om. Älskar Tim Burtons filmer, Corps Bride och Nightmare before Christmas. Muy Bien!!

Ger er en liten recension när jag kommer hem!

Malle - biodags...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Låter som en gemytlig filmkväll oxå, ta mej me nästa gång!

2008-09-22 @ 12:06:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0