Lilla Landet Lagom...

Nu är jag hemkommen igen från Miss. T, vi hade det jättemysigt. Gjorde lite chickenbits, pommes och snabbpizza. Sen blev det musikmaskinen, Lilla landet lagom och sing a long. Måste säga att lilla landet lagom var riktigt roligt. Det kommer jag verkligen se på igen!

Tog några bilder på min outfit innan jag drog, så här kommer de bilderna.

  



Lite slappt sådär. Med mina favoritpjux. Nice nice!
Ska nog ta och käka nått gott sen ska jag göra mig iordning för sängen.
Imorgon så blir det en plåtning med en modell från Gävle. Ska bli kul att få sminka en kille för en gångs skull, får se bara om jag kan använda bilderna, eller om de ens blir några bilder. Ställer mest upp för att vara snäll.

Malle - Snart sängen...


Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar: hihi okej :D <3

2008-09-20 @ 23:54:43
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0