Kortmaskinsjävel...

Var ju på posten och skulle hämta vår nya kortmaskin. Har man de gamla maskinerna så måste man byta så att de tar chip. Har varit en massa problem med bortslarvade beställningar osv, så fick maskinen i fredag, beställde den i början av juni. Så mycket för de tre dagarnas leveranstid....
Anyhow, börjar plocka upp den, ingen bruksanvisningen och antingen så är jag heeelt dum i huvudet eller så fattat det kabalar. För ska gå en strömkabel till båda maskinerna, men finns bara en i paketet osv... Ringer då upp leverantörer, för att få hjälp. Får då redapå att maskinen funkar inte med vårt internet, utan för att få allt att funka så måste vi köpa en massa rauterns och skit. NEJ TACK!
Blir så less, påpekade att det var ju bra att ni sa nått så, men det stod ju tydligen KLART OCH TYDLIGT i avtalet att så var det. Men eftersom dom ringde upp mig och frågade om jag ville uppgradera mig (är snart lag på att ha dessa nya maskiner) så har jag inte läst nått avtal utan fått informationen från deras (totalt inkompetenta) kundtjänst.

Så ja, får se hur det blir med den här kortmaskinen, måste säga upp en del avtal, köpa nya grejer osv för att få det att funka... SUCK!



Annars så är Miss. L snart här igen så ska vi göra en Veckans sminkning!
Har dessutom haft mitt möte med Miss. S, och det gick väl bra även om det inte kom fram någon direkt lösning....

Ojoj, gud vad jag har fullt upp!

Hörs lite senare, och veckans sminkning kommer upp ikväll när jag kommit hem och gått igenom bilderna... =)

Malle - wooorking!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0