Family guy...

Efter ett par timmars sömn så känner jag mig hyffsat pigg. Vaknade dock upp och märkte att Bossen tuggat sönder mina kavajbyxor, så har inga byxor till jobbet ikväll.. Har en kjol som jag kanske får ha, vi har ganska strikta klädregler... Tack för den, nu måste jag köpa nya kavajbyxor. Det har jag INTE råd med....
Han ville inte sova, och förmodligen så blev han sur för att jag inte lekte med honom. Då brukar han göra en massa dumheter.
Så skrek på honom som en tok, och han spenderade 45 minuter under sängen. Han vågar fortfarande inte komma och mysa med mig. Lika bra det, jag är sur!

Kollade sista avsnittet av top model, missade det i torsdags, och nu sitter jga och njuter av Family guy och simpsons. Love it... speciellt family guy, Stewie är min idol =P

Hm, måste slänga ihop nått ätbart också. Funderar på att göra falukorv i ugn, ovanligt va... =P

Malle - rör mig mot köket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0