Vilken dag!

Vilken vacker höstdag det har varit. Har varit fullt med folk på stan idag. Har inte blivit någon bloggning då jag har plåtat hela dagen. Eller jag och jag, jag har stylat smink och hår och Mr. J har plåtat.
Vi plåtade uppe vid Uppsala Domkyrka, riktigt nice bilder. Finns ju så himla bra miljöer att plåta i där. Nice nice!
Att ha varit ute hela dagen tror jag att jag behövde. Massor av frisk luft, lite sol... Perfekt!
Modellen var riktigt söt, och hon var riktigt duktig på att posa och jobba framför kameran. Så ung, och sån talang, hon kan gå riktigt långt!
Bilderna kommer så snart jag har dom!

hmm, funkar inte att lägga upp bilder nu...

Just det, när vi kom till kyrkan så var det ett kärlekspar som satt i solen. Efter ett tag så låg de på trappan och pussades och mös. Till slut så låg de och "pillade" på varandra innanför kläderna. Ja menar, whats up with that!!!

Nä doggen vill busas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0