Vi slog alla rekord!

Ush vad jag är trött. Blev ju en timmes extra jobb idag då klockan ställdes tillbaka. Och då man sitter på ett av de bort i Sverige med mest tryck så känns det att det är en extra timme, utan tvekan.
Började skitdåligt, första tre spelarna hade jag 300 in, och 1200 ut.. GREAT.
Tänkte att det här kommer ju veeeerkligen bli en suuuperkväll, NOT.
Men blandade sönder leken totalt så fort kuperingskortet kom första gången. Och lyckades vända allt. Låg vid stängning på nästan 80 %. Jippie...

Mr. P hade inlett på samma sätt med att få in ett par hundringar och gett ut 6000. Great, men även hann lyckades vända och slutade till sist på nästan 70 %, och en rekordomsättning på bordet.

Vi slog ett par olika rekord ikväll.
Omsättning för bord två, bankning, provision, skumpa listor osv...

Ja ni som inte jobbar som croupierer fattar förmodligen ingenting av vad jag babblar om, men jag tredubblade i princip min lön!!

Det blev med andra ord en superkväll, och ni ska jag verkligen stupa i säng. Måste upp i hyffsad tid imorgon!!

Malle - nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0