V - blogg...

Har tänkt att jag kanske skulle ta och börja videoblogga ibland. Tror att ni som följer min blogg har listat ut att jag vill va hyffsat anonym i min blogg. Jag lägger sällan ut bilder på mig osv... (iofs. mest för att min kamera är paj men men...)
Men tänkte att jag kanske skulle ta och börja videoblogga lite om vissa skönhetsknep osv...

Skulle detta vara intressant?

I sånt fall så kommer min första videoblogg att vara om de ekologiska Aloe Vera produkterna som jag kommer att få hem när som helst...

Scaaaryyy....

Malle - vad tror ni, finns intresset?

Kommentarer
Postat av: Iris

Ja va kul haha! Det har jag också funderat på men jag tror inte att jag kommer börja..

2008-10-16 @ 15:35:29
URL: http://irisamandalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0