Trött, trött...

Ush, drog på mig världens migrän för nån timme sen. Verkar inte riktigt vilja släppa så blir nog en riktigt tidig kväll för mig ikväll. Vill ta en riiiktig långrunda med bossen först med oxå.
Måste börja tidigare imorgon med då jag har årets sista brudkonsultation. Känns lite trist att brudsäsongen är över. Gillar verkligen att jobba med brudar, är så kul att få pilla med alla frisyrer, få vara med på deras resa mm. Men är ju bara några månader tills nästa säsong börjar.. De första brudarna nästa år är inbokade i början av februari. Och är ju inte alls länge tills dess... =)

Tittar på Make me a supermodel, tycker inte alls att det är nått bra. känns lite b jämfört med top model...

Nä ska ut med råttan och sen ringa mamma, sen får de vara tack för idag tror jag så vida inte min migrän går över under promenaden!

Hörs imorgon!

Malle - huvudvärk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0