Sos Gute...

Hej hallå alla läsare!

Ush, jag är fortfarande sjuk, men börjar bli lite bättre. Har legat i soffan och slappat till max. Blev en sväng till Ica med för att handla mer glass och sånt till halsen.
Kollade på premiären av S.O.S Gute, riktigt bra. Dock tycker jag det är så himla hemskt att behöva titta på det där med korna, men tyvärr så funkar ju djur så, även om man fick ut dom så skulle dom förmodligen göra allt för att kunna springa hem igen. Gillar sånna där realityserier, som typ sjukhuset, kustbevakningen osv osv...

Nä nu gnällar hunden, han vill mysa! Ville mest bara säga att jag lever, och att jag inte glömt bort er eller bloggen!

Malle - getting better...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0