Skit också...

Tror ni att jag hunnit ner till stan än?
NEJ...

Har fastnat med en del pappersarbete, telefonsamtal osv. Men ska snart ner.
Kommer inte bli någon halloweenfest för mig ikväll. Finns många anledningar, men hinner helt enkelt inte.
En ringde och ville ha byrån som ligger på blocket, och då vi har svårt att få iväg dom så är det mycket bättre om någon annan kan komma och hämta dom, dessutom så tjänar man ju lite på det då. Och hon ville komma och hämta den någon gång på eftermiddagen, kvällen. Och då är det svårt att vara fixad och klar att gå på fest halv fem. Men känner att jag måste göra klart allt med butiken nu, sen så när det är klart har jag i princip hur mycket tid som helst att roa mig på. Så nu får jag först koncentrera mig på att fixa allt med butiken, sen får jag ha roligt.
Känns ändå inget kul att komma dit senare då jag ändå måste hem vid 10-11 tiden för att orka med städningen och sminkningarna imorgon.

Jag som äntligen bestämt mig för vad jag skulle vara osv.. Men om man känner redan från början att man inte riktigt hinner, eller vill för att man har en massa annat att göra/tänka på så blir det ändå inget kul. Får ta igen det senare!

Ska istället ner och fortsätta städa, gå förbi systemet och handla lite så jag kan fylla på barskåpet (läs: barhyllan) lite, sen handla mat då det behövs fyllas på lite här hemma. Ska nog ta och handla hem nått riktigt gott till ikväll med. Nått med räkor tror jag...

Hörs lite senare nu ska jag börja dra mig ner på stan... Ush är trött på att städa, och så ha rjag min lägenhet som är hur skitig som helst med. SUCK!
Men diskberget togs om hand om igår i vart fall... YEAH!

Malle - vill att det ska bli måndag så att ja är klar med allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0