Sista jobbdagen för veckan...

Sådär, nu har jag kommit hem, har jobbat i salongen sen kl. 8.30 idag. Mycket slitigt nr man är sjuk, men har gått jättebra och så vidare så kan inte klaga. Speciellt inte eftersom jag är ledig fram till på måndag.
Så jag ska om ca 20 min hämtas av mamma, så åker jag hem till mina päron över helgen för att skämmas bort nu när jag är sjuk. Ska tvinga mamma att göra potatisgratäng ikväll, med massor av kött och vitlökssmör!!

Kommer inte att ta med mig datorn då jag ska passa på att verkligen vara ledig/sjuk. Kommer hem igen imorgon eftermiddag/kväll. Kommer att blogga nått från brorsans dator och kanske mobilbloggar lite med.

Hörs senare!

Såhär ligger Bossen hos mig nu när vi tittar på finalen av Top Model, det missar ni väl inte! Vem hejjar ni på? Själv så vet jag redan vem som vinner... :P


Malle - tar även en liiiiten bloggsemester på ca 24 timmar... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0