Restaurangmiddag...

Gud vad jag är mätt. Jag spricker snart!
Först så fikade vi ju lite här hemma. Bossen fick lite paket med leksaker och godis, och jag fick en fin blombukett för att fira "pip". Kladdkakan gick verkligen hem, och likaså mariannefluffet. Dock så är det SJUKT mättande med den där fluffen så alla blev lite avslagna och hamnade framför en dokumentär om 9/11. Haha, kul.. men men. Jag ville att vi skulle passa på att gå ut och käka på restaurang då alla enda var samlade, och så fick det bli.

Gick till den "nya" (gamla Bill&Bull som bytt namn) restaurangen Biztro. Riktigt god mat, lokalerna såg likadana ut, och det ä verkligen jättefint och trevligt där.
Käkade oxfilé, potatisgratäng och nån sås. Oxfilén var kryddad med 3 olika sorters peppar. Mumma!



Bild: www.biztron.se

Riktigt trevligt. Men är verkligen asmätt nu. Ska ligga i soffan och vila lite nu innan jag börjar jobba på BJ ikväll vid 10. Blir dessutom en extra timme ikväll då klockan ställt tillbaka en timme.
Löningshelg = myyyyyycket spel!

Nä nu blir det slappa, hörs mer inatt eller imorgon!

Malle - mätt och seg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0