Pappersarbete...

Blä, pappersarbete står mig upp i halsen just nu. Fyy faan va trist det är. Har haft huvudet nerborrat i en massa papper, massa siffror och skit nu i över tre timmar. Är helt borta i skallen. Astrött blev jag med. Lite frisk luft skulle ju inte sitta helt fel. Ska nog gå och ställa mig utanför butiken ett tag.. =P

Har dock varit sjukt effektiv idag, som en liten duracellkanin på speed. Så det är ju positivt i vart fall. Då slipper jag sitta med så mycket ikväll. Lite hinner jag göra imorgon på jobbet med. För imorgon kväll ska jag på möte/middag i sthlm. Får se vilken restaurang vi hamnar på, men kommer nog bli supergott. Ska bli grymt intressant att se vad som blir bestämt imorgon, vart allt tar vägen, går det bra så kommer även ni att få veta vad som är i görningen!

Är bara två timmar kvar ungefär tills jag får åka hem, då ska jag nog laga ihop nått med pasta, och sen ska jag ligga i soffan utan att göra ett piss. Det har jag gjort mig förtjänt av, sen får man ju inte glömma att det är säsongspremiär för Criminal Minds!



Malle - sliter som ett djur här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0