Nyponsoppa...

Har ni tänkt på en sak, så fort man är sjuk så har man, eller i vart fall jag, ganska fasta "bli frisk"-rutiner. För mig handlar det mest om vad jag stoppar i mig än vad jag gör. Jag vill ha min nypon eller saftsoppa, är jag magsjuk så S K A jag bara ha avslagen sockerdricka. Så är det bara. Skulle det vara så att man inte får sina grejer så blir man inte bättre, och så fort man får de så blir man bättre, eller så inbillar man sig bara det.
I vart fall så känns det skönt att det finns lite rutiner som man i vart fall kan inbilla sig att de funkar, och kanske kanske så gör de även de med.



Ska ta en liten runda med doggen, skönt med liiite frisk luft med!

Malle - förhoppningsvis friskare imorgon...

Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe aah jag med. Den är läckert lila xD

2008-10-02 @ 10:43:33
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0