Nattpromenad...

Ska strax ut sista svängen med lilla råttan, självklart med lite Armin van Buuren i öronen. Kan verkligen gå runt i timmar om jag lyssnar på hans låtar. Man börjar gå hem, sen när man är nästan hemma, går man en runda till, sen en till, och sen en till. Tills lilla bossen vill hem och sova. Han brukar tröttna innan mig!

Och lilla skroten som ska få ha sin kompis Bessan hos sig i veckan med. Så får han leka av sig igen. Tur att vi hittat lite ungt blod som orkar med hans tempo. Lilla ADHD hunden.. =P

Sen blir det bums i säng för mig, kanske ett avsnitt eller två av South Park innan.. vem vet!

Hörs imorgon, då kommer fler skönhetstips upp! Om Miss. L kommer förbi, kanske även en veckans sminkning!

Malle - tack för idag, slut för idag...


Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe de tycker jag :)

2008-10-07 @ 23:01:46
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0