Någon, kom och ta hand om mig!!

Fortfarande sjuk. Mitt halsont gör så fruktansvärt ont... så finns inget annat för mig att göra än att svulla onyttigheter hela dagen, och tycka allmänt synd om mig själv. Yes!
Kanske en pizza till lunch, ja men varför inte...  =P

Jag hoppas verkligen inte att det är halsfluss.. det orkar jag verkligen inte med. Dessutom har jag sjukt mycket bröllops och festbokningar på lördag så jag M Å S T E vara frisk.

Just det har fått en del kommentarer som jag inte har någon blogg eller så att svara på så svarar på dom här:

Milli undrar:
Var kan man köpa Mist nagellack i Stockholm?

Jo finns ganska många återförsäljare i sthlm, lättast är för dig att gå in på http://www.mist.se/ och kolla vilket ställe som ligger närmast dig. Annars kan du beställa hem det i deras webbshop som finns på samma sida!

Emma skrev:
Du är så otroligt vacker på den övre bilden <3

Vill jag ju självklart svara på, vem älskar inte att få en sån kommentar!
Massa kärlek till dig!

Nä ska väl ta tag i mig sjuka krage och rycka upp mig lite, ta en dusch och sen åka och handla. Får se hur lång tid det tar, igår tog det typ 45 min för mig att gå fram och tillbaka till macken (är kanske 200 m).

Hörs lite senare!

Malle - ska försöka röra lite på sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0