Mumms med Bulgur...

Jag är lite störd jag, jag lagar middag nu. Klockan är 20 över 11. Bra där!

Men haft fullt upp, lagt upp en massa saker på blocket, fixat lite med en hemsida. Allt känns så himla bra just nu. Är så himla mycket som jag haft det tufft med som jag äntligen kan släppa. Ska som sagt äntligen berätta allt för er imorgon.

Gjorde lite bulgur med sån här bulgurmix. Finns för couscous mm också. Är alltså en kryddmix amn blandar ner för att få lite extra smak på det. Jag äter fullkornsbulgur. Riktigt nyttigt.

Ska sova nu, imorgon hinner jag blogga massor, och så kommer ju "det stora avslöjandet" =P.

Hörs imorgon sötnosar!

Malle - snart nannatime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0